Založ si blog

„Šmejdi“!

Je síce pravda, že pred niekoľkými sekundami som uverejnila svoj predošlý článok, ale neviem chce sa mi písať. Je to lepšie odreagovanie sa, lepšie než by som sa učila účtovníctvo z ktorého máme zajtra školskú prácu, a ja prisahám nič neviem. A to sa mi stalo teraz druhý krát!!! 🙁

 

Slovo šmejd, vlastne je to o ľuďoch. Viem, je zvláštne ich nazvať „Šmejdmi“, pretože oni prakticky sú šmejdmi. Sú falošní, bezcitní, arogantní, bezočiví, egoistickí…. mám ďalej vymenuvávať? Asi viete o čom rozprávam. V každej spoločnosti sa vyskytne jeden alebo zopár šmejdov. Som zistila popri mojich tých pozorovateľských schopnostiach, že akí si prefíkaní ako líšky, prisahámbohu. A mimochodom, asi som vám ešte ani nespomínala aká som dobrá pozorovateľka. Všímam si aj také milichérnosti aké by unikli skoro každému. Ale nemožem to proste ovplyvňovať. Je to tak. Niekedy sa zamýšľam normálne, že pojdem študovať psychológiu…:DD

Naspäť k realite. Napríklad dnes som bola obvinená aj s mojou kamarátkou, pretože chodíme na kreatívne písanie, že nás učitelia uprednostňujú pred inými a že nás majú radšej. Dobre je síce pravda, že učitelia nás majú radšej ako iných, ale to je len z jediného dovodu. A to je že sa učíme. Nerozumiem jednoducho tomu, že prečo by som mala prestať chodiť na písanie, keď ma to baví a mám to rada a robím to vo svojom voľnom čase. A rada vylievam svoje pocity do slov. Pretože človek veľakrát nedokáže nič povedať, hovoria zaňho jeho napísané slová. A popravde pomáha mi to s únikom pred realitou. Je pravda, že sa nemožem skrývať pred realitou, ale na istý čas sa azda možem utiahnuť, či nie?

Jednoducho to nepochopím, všetci tvrdia, že majú 16-17-18 rokov. Ale sa správajú poniektoré/í na 12-13 ročných. Nedokážem pochopiť prečo sa jednoduchá hádka nedokáže vysvetliť normálne bez krikov, bez urážok, bez nadávaní. Pretože u nás panuje to, nadávky, krik, urážky. Nedokážu tolerovať iných a vypočuť si názor aj iný než je ich. Proste to sú také maličkosti , ale človeka to tak dokáže vyviesť z miery. Už som sa naučila ovládať pred ostatnými. Tým nehovorím, že som trpela nejakými psychickými problémami či čo, ja len hovorím, že oni naozaj len sledujú tvoju reakciu a hľadajú tvoje achilové miesto, na ktoré možu zaútočiť a zneškodniť. Milujem ten škodorastný úsmev na sebe samej, keď do mňa hučia a ja len prikývam, jednoducho proste, už ma nič nedokáže vyviesť z miery. Sebaovládanie základ! Páni milí, niekedy by už bolo načase zamyslieť sa nad tým ako možete uraziť správaním niekoho druhého. Aj keď to bol aj necielený žart, človek to može zobrať osobne a puff je po žarte. Ale priznám sa aj ja niekedy dusím v sebe svoj hnev niekedy priveľmi dlho a častokrát si to odnesú tí, ktorí za nič nemožu. Niekedy to tak býva, smola. Ja keď som podráždená, či mám zlý deň alebo sa niečo stalo, poznajú ma väčšinou, moj výraz tváre, keď sa nechem s nikým rozprávať a ani sa na nikoho neodhodlám usmiať. Takýchto dní mávam málo, ale dnešok je výnimkou taktiež. Preto som sa rozhodla vpísať svoj hnev do slov. Je to lepšie ako niekoho uraziť…….

 

 

xoxo GG

Kde som „bola“?

28.06.2016

Takže ahojte všetci. Dlhšie som tu už nebola. Môj dôvod, nuž – učenie, známky a zase známky 🙂 Ku koncu roka to vždy býva ťažké. Ja sama to viem, pretože učitelia žiadajú od nás aj nemožné. -__- Viem., mala by som byť rada, že mám len tieto problémy. Verte mi, mám ich oveľa viacej 😉 Nuž len som vám chcela popriať veľa úspechov a síl. Dudam že [...]

pletky-pletky

13.04.2016

Z duše nenávidím keď niekto odsudzuje človeka len preto, lebo nevyzerá ako práve najnovší modeli z časopisov Times či Seventeen a pod. Veľakrát sa mi stáva, že sa prechádzam a ľudia si začnú vymýšľať klebety. Prekristapána, keď to chcete robiť, tak aspoň to robte poriadne a nie hneď prejdem, a už pletky-pletky. Jednoducho povedané, neznášam klebety. Takým istým [...]

Ekonomika (: (

13.04.2016

Ahojte….:-) potrebovala by som vaše nápady. Keď by ste začali podnikať, čím by ste sa chceli zaoberať? Pravdupovediac, keď nám to prvýkrát navrhla učiteľka ekonomiky, povedala som si, že veď ľahké vždy som chcela v niečom podnikať a robiť niečo užitočné. Lenže keď prišlo na lámanie chleba nikdy nemal nič, a ja som tiež šajnu nemala, že čo mám robiť. [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11010x
Priemerná čítanosť článkov: 1376x

Autor blogu

Kategórie