II. časť – Kto som . .. .

8. apríla 2016, katherina, Nezaradené
" Psy nie sú zmyslom života, avšak dávajú mu zmysel. "

Hmm…moj obľúbený citát. Nuž áno mám psíka. Aj ja. Hurááá!! Mimochodom je to nemecký ovčiak, má 4 roky a je to ten najlepší kamarát akého som si mohla v živote priať! Je to oddaný, fešný, milý, priateľský, trochu hanblivý, ale mimoriadne výnimočný pes pre mňa. Napĺňa mi každý deň len tým, že keď prídem ma pozdraví alebo už zdiaľky cíti, že prichádza „mama“ a už vkňučí. Chce ma vidieť. No nie je rozkošný? ^_^ Viem može to znieť ako stereotyp, ale to ešte ja som mu zato vďačná, aké dobrodružstvo priniesol do mojho života. Som mu vďačná za každý okamžík, ktorý strávi so mnou.

Avšak to nebol hlavný dovod mojho blogu „II. časť – Kto som….“ ale bolo to to, že som vám chcela napísať 10 faktov o mne. Povodne som chcela napísať len 5 faktov, ale som si pomyslela, že tie hlavné ledva zahrniem do 10tich nie to do 5tich. Takže tu sú:

  1. MILUJEM zvieratá!!!! Sama som „mamou“ dvoch psíkov a dvoch kocúrov, a jednej mačičky.
  2. Milujem parfémy
  3. Používam výlučne len prírodnú kozmetiku!!! Žiadne L´oreal či iné hovadiny. Aj keď síce uznávam, že na telové mlieka a krémiky na ruky používam:-)
  4. Nejem mäso..nuž áno nemám rada, hlavne keď koľko zvierat za to muselo trpieť, aby sme sa my teraz najedli…
  5. Som seriálový maniak a knižný.. Zbožňujem ichh!!
  6. Bojím sa extrémne PAVÚKOV!!!!!! fuj hnusné hovädá jedny
  7. Hovorím 5 (4)  jazykmi: slovenský (:D), maďarský, nemecký, anglický, český a trošičku rusky (ale naozaj trošku:D:D)
  8. Ach moje obľúbené zelené čaje….
  9. Milujem tú koru na čerstvom chlebe, či ten začiatok alebo čo to je , presne neviem. My to po maďarsky voláme, že „dumó“
  10. Milujem staré veci. Sama ich zbieram. Hlavne