Založ si blog

pletky-pletky

Z duše nenávidím keď niekto odsudzuje človeka len preto, lebo nevyzerá ako práve najnovší modeli z časopisov Times či Seventeen a pod. Veľakrát sa mi stáva, že sa prechádzam a ľudia si začnú vymýšľať klebety. Prekristapána, keď to chcete robiť, tak aspoň to robte poriadne a nie hneď prejdem, a už pletky-pletky. Jednoducho povedané, neznášam klebety. Takým istým sposobom, akým ja nerozširujem nič, prisahám, by si mali aj ostatní uvedomiť , že čo robia a aké majú následky ich detinské správanie. Nie každý si može dovoliť to čo má ten druhý alebo naopak. Nuž, je to veľmi smutné, že teraz ak chcete niekam zapadnúť musíte mať Iphone 6, chlapca, minimálne rok sexuálne skúsenosti, musíte chodievať ožratí z jedného baru do druhého, a aby som nezabudla musíte byť štíhly ako prútik, a mať to najmodernejšie oblečenie od Gucciho a pod. Žiaľ.

Ale nehádžme všetkých ľudí do jedného vreca. Uznávam! Česť výnimkám. Medzi ktoré patrí aj moja najlepšia kamarátka Viki, síce sa poznáme necelé dva roky, je to úžasná osoba, má srdce zo zlata a napriek všetkému dokáže byť milá, úprimná a vážna zároveň. Je to práve ten typ osoby, z ktorým by ste sa v živote radi streli. Tichá, plachá, ale to neznamená, že nevie nadávať. Ale niekedy vie, kultivovane…:D

Kde som „bola“?

28.06.2016

Takže ahojte všetci. Dlhšie som tu už nebola. Môj dôvod, nuž – učenie, známky a zase známky 🙂 Ku koncu roka to vždy býva ťažké. Ja sama to viem, pretože učitelia žiadajú od nás aj nemožné. -__- Viem., mala by som byť rada, že mám len tieto problémy. Verte mi, mám ich oveľa viacej 😉 Nuž len som vám chcela popriať veľa úspechov a síl. Dudam že [...]

Ekonomika (: (

13.04.2016

Ahojte….:-) potrebovala by som vaše nápady. Keď by ste začali podnikať, čím by ste sa chceli zaoberať? Pravdupovediac, keď nám to prvýkrát navrhla učiteľka ekonomiky, povedala som si, že veď ľahké vždy som chcela v niečom podnikať a robiť niečo užitočné. Lenže keď prišlo na lámanie chleba nikdy nemal nič, a ja som tiež šajnu nemala, že čo mám robiť. [...]

„Šmejdi“!

12.04.2016

Je síce pravda, že pred niekoľkými sekundami som uverejnila svoj predošlý článok, ale neviem chce sa mi písať. Je to lepšie odreagovanie sa, lepšie než by som sa učila účtovníctvo z ktorého máme zajtra školskú prácu, a ja prisahám nič neviem. A to sa mi stalo teraz druhý krát!!! 🙁 Slovo šmejd, vlastne je to o ľuďoch. Viem, je zvláštne ich nazvať [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11001x
Priemerná čítanosť článkov: 1375x

Autor blogu

Kategórie