Založ si blog

Kolotoč. ..

Výstižný názov. Asi najlepší čo mi za posledný deň zišiel na um. Pravdou je, že so chcela napísať príspevok už oveľa skor, ale upchalo sa mi spisovateľské črevo..:D

Kolotoč…. v tom slova zmysle, že všetko je monotómne a potrebujem zmenu čo najskor. Ale akú? Veď ani neviem, čo by som chcela zmeniť, nieto, že už chcem zmenu… V podstate ide o školu. Každý mi nahovára, že moj život je aký ľahký, že na zajtra mám jedinú povinnosť a tým je, že sa mám naučiť 2 strany z ekonomiky. Ale pritom to vobec nie až také jednoduché. Ale priznávam v niečom majú pravdu, to áno. Ale nesúhlasím, výrazne, že mi hovoria, že moj život je ľahký. Pretože to tak nie. Každodenne sa nás vyvíja taký nátlak, požaduje sa od nás, že máme vedieť všetko. pritom učitelia vedia tiež len jeden predmet. Potom prečo máme my vedieť všetko?????

 

 

Niekedy mám pocit, že moj život sa krúti len okolo školy a v podstate zanedbávam svoju „mladosť“. Pretože každé ráno vstávam o 5tej, oblečiem sa, raňajky, do školy, v škole som do pól 3. Prídem domov o 4tej, som na mobile 30 minút. Učím sa do 7mej, blogujem, keď sa mi zíde čas. Nakŕmim svojich domácich miláčikov, kúpeľ, kniha 15 minút. SPÁNOK!!!

 

A o tomto je moj život. Som už ako robot. Každý deň tie isté činnosti, aktivity, ľudia. Myslela som si, že keď prídem na strednú budem každý deň zažívať niečo vzrušujúce, niečo zábavné. Ale nie. Síce som spoznala plno nových ľudí, kamarátov, učiteľov. Aj zopár falošných ľudí, ale všetko to isté. Teraz nehovorím hej, že sa chcem zabiť alebo niečo podobné. Ja len hovorím, že v živote každého človeka nastane niekedy skrat, keď proste túži po zmene, po zmene prostredia, ľudí a všetko zahodiť za hlavu a začať odznova. Niekedy si naozaj prajem, začať všetko odznova. Ale čím viac začíname odznova, tým viac strácame kontrolu nad sebou, pretože chceme stáť pevnými nohami na zemi. A to proste jednoducho vždy nejde. Musíš prekonávať aj prekážky, aby si zažil niečo príjemné. A ako sa hovorí, za každou búrkou raz vyjde slnko….

 

 

xoxo GG

Kde som „bola“?

28.06.2016

Takže ahojte všetci. Dlhšie som tu už nebola. Môj dôvod, nuž – učenie, známky a zase známky 🙂 Ku koncu roka to vždy býva ťažké. Ja sama to viem, pretože učitelia žiadajú od nás aj nemožné. -__- Viem., mala by som byť rada, že mám len tieto problémy. Verte mi, mám ich oveľa viacej 😉 Nuž len som vám chcela popriať veľa úspechov a síl. Dudam že [...]

pletky-pletky

13.04.2016

Z duše nenávidím keď niekto odsudzuje človeka len preto, lebo nevyzerá ako práve najnovší modeli z časopisov Times či Seventeen a pod. Veľakrát sa mi stáva, že sa prechádzam a ľudia si začnú vymýšľať klebety. Prekristapána, keď to chcete robiť, tak aspoň to robte poriadne a nie hneď prejdem, a už pletky-pletky. Jednoducho povedané, neznášam klebety. Takým istým [...]

Ekonomika (: (

13.04.2016

Ahojte….:-) potrebovala by som vaše nápady. Keď by ste začali podnikať, čím by ste sa chceli zaoberať? Pravdupovediac, keď nám to prvýkrát navrhla učiteľka ekonomiky, povedala som si, že veď ľahké vždy som chcela v niečom podnikať a robiť niečo užitočné. Lenže keď prišlo na lámanie chleba nikdy nemal nič, a ja som tiež šajnu nemala, že čo mám robiť. [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 10975x
Priemerná čítanosť článkov: 1372x

Autor blogu

Kategórie