Založ si blog

„Párty“

Ahóóój!!

 

Je piatok večer no teda „popoludnie“ a ja nejdem nikam von. Mnohí sa ma pýtajú: „Veď prečo nechodíš von a prečo sa nezabávaš?“ …. -__-“  Pravdou je, že ani sa mi veľmi nechce, pretože dneskajšok pres*riem s prepáčením. A potom zajtra čo? Prespím celý deň? A aký to má zmysel??? Ja v tom nevidím žiadny….to je len tá momentálna pubertálna výkyvka hormónov 😀 …. Nie som ten typ študenta, ktorí sa rád fľáka len, aby zaposobil na svojich spolužiakov. Nikdy som ňou nebola a ani nebudem! (no dúfam:D).

A ideálny večer pre mňa? Zapnem si svoje obľúbené seriály: Awkward, PLL, TVD, TO alebo teraz momentálne čítam knižku Oceán na konci ulice od Niel-a Gaiman-a či tuším tak sa nejak volá:D mimochodom tá knižka má len necelých 200 strán hihi:D:D je veľmi dobrá fantajzijná ako Alica v krajine zázrakov…. A radím vám: NECHCITE byť niekym iným, buďte tými ktorými si myslíte že ste. A ešte ste to nenašli? Neviete kým ste? Skúste na veci pozerať racionálne a pozrieť sa na seba akoby sme boli na chvíľu inými ľuďmi. Pomože to :-)) vlastná skúsenosť…

A dúfam že nie som sama, ktorá piatok večer strávi nad nejakou dobrou knihou alebo so svojou rodinou….

 

 

 

Pekný piatok vám prajem!!!! :-))

xoxo – GG

Kde som „bola“?

28.06.2016

Takže ahojte všetci. Dlhšie som tu už nebola. Môj dôvod, nuž – učenie, známky a zase známky 🙂 Ku koncu roka to vždy býva ťažké. Ja sama to viem, pretože učitelia žiadajú od nás aj nemožné. -__- Viem., mala by som byť rada, že mám len tieto problémy. Verte mi, mám ich oveľa viacej 😉 Nuž len som vám chcela popriať veľa úspechov a síl. Dudam že [...]

pletky-pletky

13.04.2016

Z duše nenávidím keď niekto odsudzuje človeka len preto, lebo nevyzerá ako práve najnovší modeli z časopisov Times či Seventeen a pod. Veľakrát sa mi stáva, že sa prechádzam a ľudia si začnú vymýšľať klebety. Prekristapána, keď to chcete robiť, tak aspoň to robte poriadne a nie hneď prejdem, a už pletky-pletky. Jednoducho povedané, neznášam klebety. Takým istým [...]

Ekonomika (: (

13.04.2016

Ahojte….:-) potrebovala by som vaše nápady. Keď by ste začali podnikať, čím by ste sa chceli zaoberať? Pravdupovediac, keď nám to prvýkrát navrhla učiteľka ekonomiky, povedala som si, že veď ľahké vždy som chcela v niečom podnikať a robiť niečo užitočné. Lenže keď prišlo na lámanie chleba nikdy nemal nič, a ja som tiež šajnu nemala, že čo mám robiť. [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11005x
Priemerná čítanosť článkov: 1376x

Autor blogu

Kategórie