Založ si blog

Kto som. .. .

Takže ahojte! Volám sa Katherina, prezývka Kathy.

Som študentkou a mám 17 rokov. Blogovať som začala včera keď ma chytila taká „umelecká duša“. Veď to poznáte:-) písať vám budem o sebe, škole, priateľoch a záľubách. Mojim cieľom nie je zviditeľniť sa, ale dať vedieť ostatným o tom, prečo som sa rozhodla založiť si tento „blog“ , čo ma inšpirovalo začať písať.

Zatiaľ toľko….

xoxo

Kde som „bola“?

28.06.2016

Takže ahojte všetci. Dlhšie som tu už nebola. Môj dôvod, nuž – učenie, známky a zase známky 🙂 Ku koncu roka to vždy býva ťažké. Ja sama to viem, pretože učitelia žiadajú od nás aj nemožné. -__- Viem., mala by som byť rada, že mám len tieto problémy. Verte mi, mám ich oveľa viacej 😉 Nuž len som vám chcela popriať veľa úspechov a síl. Dudam že [...]

pletky-pletky

13.04.2016

Z duše nenávidím keď niekto odsudzuje človeka len preto, lebo nevyzerá ako práve najnovší modeli z časopisov Times či Seventeen a pod. Veľakrát sa mi stáva, že sa prechádzam a ľudia si začnú vymýšľať klebety. Prekristapána, keď to chcete robiť, tak aspoň to robte poriadne a nie hneď prejdem, a už pletky-pletky. Jednoducho povedané, neznášam klebety. Takým istým [...]

Ekonomika (: (

13.04.2016

Ahojte….:-) potrebovala by som vaše nápady. Keď by ste začali podnikať, čím by ste sa chceli zaoberať? Pravdupovediac, keď nám to prvýkrát navrhla učiteľka ekonomiky, povedala som si, že veď ľahké vždy som chcela v niečom podnikať a robiť niečo užitočné. Lenže keď prišlo na lámanie chleba nikdy nemal nič, a ja som tiež šajnu nemala, že čo mám robiť. [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:34

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11011x
Priemerná čítanosť článkov: 1376x

Autor blogu

Kategórie